Tineri Manageri: Carmen Daniela Tanasie, 12 ani top management in publicitate
Dupa 14 ani in care s-a format ca profesionist in comunicare si marketing in multinationale din FMCG, Carmen Tanasie a acceptat, acum trei ani, sa lanseze in Romania Omnicom Media Group.
FUNCTIE: CEO
VARSTA: 40 de ani
ACTIONARIATUL COMPANIEI: TBWA (50%) si DDB (50%)
CIFRA DE AFACERI 2009: N/A
PROFIT NET 2009 : N/A
ANGAJATI: 47
Profilul lui Carmen Tanasie nu se aseamana cu profilul obisnuit al unui publicitar. Nu este un autodidact, ci un profesionist care a investit permanent in instruirea specializata, nu a "crescut" in publicitate, ci in FMCG si, in ciuda varstei, nu este deloc un tanar manager, in conditiile in care are deja 12 ani de top management in spate.
Primul pas facut in domeniul marketingului a fost in 1994, pe cand lucra la Wella Romania. Acolo a detinut, pentru prima data, functia de director de marketing, pe care a pastrat-o si in anii urmatori, insa in alte companii - Coty Cosmetics Romania si Beiersdorf Romania.
A ramas in tara pana in 2001, cand a plecat pentru a coordona activitati de marketing la nivel international pentru Beiersdorf. "Am coordonat regional activitatile de marketing ale unitatii de business Skincare - Austria & CEE, in cadrul Beiersdorf Holding CEE, in Viena", precizeaza Tanasie. La scurt timp, a preluat in calitate de international senior brand manager coordonarea la nivel global pentru brandul Nivea Sun, in aceeasi companie, dar din sediul central de la Hamburg.
Cititi mai multe despre Carmen Daniela Tanasie si alti tineri manageri in catalogul "Tineri Manageri de Top 2010" care va aparea pe piata luni, 24 mai.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro