Anul competitiei

Postat la 25 noiembrie 2008 99 afişări

Ciprian Stancu, TV Sales Manager la Pro TV, crede ca anul viitor va fi extrem de competitiv pentru piata de media din Romania, ca urmare a scaderii bugetelor de publicitate. Chiar si asa, TV-ul va fi unul dintre mediile cel mai putin afectate de aceste ajustari bugetare.

BUSINESS MAGAZIN: Cum vedeti evolutia pietei de publicitate in 2009, in conditiile in care o parte dintre multinationalele din Romania au anuntat deja ca unul dintre primele bugete diminuate anul viitor va fi cel de publicitate?

CIPRIAN STANCU: Chiar daca vom avea o crestere de piata mai redusa decat in ultimii trei ani, aceasta va exista cu siguranta. Vom avea o crestere cu doua cifre a pietei de advertising, iar TV-ul va creste cu un procent aproape de 15%.

 

BM: Care credeti ca vor fi mediile care vor avea cel mai mult de suferit in conditiile unei diminuari ale ratelor de crestere pe piata de publicitate? Cine vor fi, pe de alta parte, marii castigatori?

CS: In noul mediu, riscul cel mai mare dintre medii il are outdoor-ul, urmat de radio. Credem ca cel mai putin afectate medii vor fi TV-ul si internetul, care vor inregistra si cele mai semnificative rate de crestere comparativ cu celelalte medii.

 

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/anul-competitiei-3554798
3554798
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.