Tehnici de crestere a audientei
Pentru a creste audienta, publisherii nu recurg numai la suplimente, concursuri cu premii pentru cititori sau promotii de abonament. La fel de importante sunt lansarile, relansarile, extensia si improspatarea de brand, dar si fuziunile si achizitiile - la care piata a asistat din plin in ultima perioada.
Pentru a creste audienta, publisherii nu recurg numai la suplimente, concursuri cu premii pentru cititori sau promotii de abonament. La fel de importante sunt lansarile, relansarile, extensia si improspatarea de brand, dar si fuziunile si achizitiile - la care piata a asistat din plin in ultima perioada.
Iata cateva exemple recente, mentionate aleatoriu:
Lansare: Joy, Bolero, SuperBebe, BUSINESS Magazin, Apropo TV, Mens Health, F1 Racing, Saptamana Financiara.
Relansare: Cotidianul, Dupa Afaceri.
Extensie de brand: Suplimentele publicatiilor (cotidiene); topuri diverse (Top 100 Femei de Succes).
Improspatare de brand: Gazeta Sporturilor.
Dezvoltare pe orizontala: Cazul grupului Academia Catavencu (care a plecat de la un saptamanal si a ajuns in prezent sa aiba in portofoliu sapte periodice, un cotidian, o statie radio si o agentie media).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro