Brandul Loteria, cel mai valoros din România, ocupă ultimul loc într-un top european
Brandul Loteria Română, estimat la 38 de milioane de euro, este cel mai scump din România, dar ocupă ultimul loc într-un top al celor mai valoroase mărci din 24 de state europene, întocmit de Institutul European al Brandurilor din Viena.
Valoarea totală a celor mai importante zece branduri din România este de 88 de milioane de euro, potrivit unui comunicat al institutului.
Prima poziţie este ocupată de Nokia (Finlanda), cu o valoare a brandului de 35,22 miliarde de euro, urmat de LVMH (Franţa) - 32,36 miliarde de euro şi InBev (Belgia) - 26,93 miliarde de euro.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro