Brandul Loteria, cel mai valoros din România, ocupă ultimul loc într-un top european

Postat la 03 noiembrie 2009 22 afişări

Brandul Loteria Română, estimat la 38 de milioane de euro, este cel mai scump din România, dar ocupă ultimul loc într-un top al celor mai valoroase mărci din 24 de state europene, întocmit de Institutul European al Brandurilor din Viena.

Valoarea totală a celor mai importante zece branduri din România este de 88 de milioane de euro, potrivit unui comunicat al institutului.

Prima poziţie este ocupată de Nokia (Finlanda), cu o valoare a brandului de 35,22 miliarde de euro, urmat de LVMH (Franţa) - 32,36 miliarde de euro şi InBev (Belgia) - 26,93 miliarde de euro.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Macroeconomie,
loto,
bani,
castiguri
/actualitate/afaceri/brandul-loteria-cel-mai-valoros-din-romania-ocupa-ultimul-loc-intr-un-top-european-5078990
5078990
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.