UPC a investit 200.000 de euro intr-un nou concept de magazin
UPC, companie ce ofera comunicatii prin cablu a lansat astazi un nou concept de magazin, urmand ca, in timp, conceptul sa fie extins si in alte orase din tara, proces care va fi insotit si de modernizarea si reamenajarea intregii retele de Centre UPC de Relatii cu Clientii.
Investitia in noul magazin este in jur de 200.000 de euro, potrivit Severinei Pascu, Director Financiar UPC, care a precizat ca lucrarile la noul concept, care se gaseste pe Sos. Mihai Bravu din Bucuresti si care are in jur de 130 mp au durat aproximativ patru luni.
"Ceea ce s-a intamplat aici vrem sa o facem in toate magazinele UPC din tara", a afirmat aceasta, precizand ca pana la finalul acestui an vor mai deschide un magazin asemanator in Bucuresti si alte cateva in orasele mai mari din tara. "Noul magazin vizeaza trei noi linii principale, deschiderea catre lumea digitala, accesul la produse si o noua modalitate de a interactiona cu clientii", a spus Iulia Florea, Customer Relations& Retail Sales Director UPC, precizand ca acesta este primul magazin UPC in care clientii nu vor mai intra doar sa-si plateasca factura.
" Modul in care este amenajat magazinul permite vizitatorilor sa interactioneze cu produsele, in cadrul zonei , unde pot fi incercate produsele si serviciile UPC(DVR,HD,WiFi). Clientii au de asemenea la dispozitie tiouch-screen-uri prin care pot accesa singuri informatiile de care au nevoie, acesta fiind un prim pas catre implemnentarea serviciilor de self-care", a completat aceasta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro