Antreprenoarea care a fondat un business unic pe piaţa locală, mizând pe lipsa de timp a românilor

Autor: Ioana Matei Postat la 06 august 2018 4437 afişări

Antreprenoarea care a fondat un business unic pe piaţa locală, mizând pe lipsa de timp a românilor

După aproape 20 de ani de muncă în domeniul comunicării, Georgiana Gheorghe a ales să dezvolte un business pe placul românilor cu un ritm de viaţă alert: clătitele gata făcute, ce pot fi cumpărate direct de pe raftul magazinelor. Ea a lansat anul acesta businessul Clatette, pe care îl descrie drept prima „fabrică de clătite ready made (gata făcute - n.red.)“.

Afacerea Clatette este formată în prezent dintr-un atelier de producţie, dotat cu utilaje de producţie, de ambalare, de depozitare, precum şi o maşină de livrare. Tipul de business este B2B2C: Georgiana Gheorghe nu se adresează direct persoanelor fizice, ci lanţurilor de hipermarketuri, şcolilor şi grădiniţelor, precum şi zonei corporate (cantine, petreceri corporate). Auchan este primul lanţ de hipermarketuri cu care a semnat un contract.

Georgiana Gheorghe a ales antreprenoriatul după zece ani de muncă în mediul corporatist, în domeniul comunicării: şi-a început parcursul profesional în cadrul companiei de produse farmaceutice A&D Pharma (2001-2007), iar ulterior a preluat rolul de communication manager la Danone România. A păstrat această funcţie până în 2012, când a început să dezvolte o afacere cu clătite.

Antreprenoarea a întemeiat şi propria firmă de comunicare şi relaţii publice, Presage, de care se ocupă şi în prezent (Clatette face de altfel parte din grupul de firme cu capital românesc Presage şi Micro Food Company). Din punctul ei de vedere, secretele reuşitei se leagă de un cumul de factori: „Antreprenorii trebuie să fie perseverenţi, să creadă foarte mult în ideea lor; dacă nu cred, nu au şanse foarte mari de reuşită. În plus, trebuie să fie pregătiţi să muncească 12-18 ore pe zi; trebuie să fie pregătiţi de sacrificii, să fie pregătiţi să mănânce doar un covrig de dimineaţă şi următoarea masă să o ia peste mai multe de ore, să fie pasionaţi de ceea ce fac - dacă nu există aceste ingrediente, şansele de reuşită sunt mici“.


39 de ani  

Proprietar  

Clatette

Mai multe astfel de poveşti au apărut în catalogul 100 Tineri Manageri de Top, ajuns anul acesta la a 13-a ediţie.


Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.