Cine sunt rechinii din comerţul local?
Doi dintre cei mai activi jucători de pe segmentul supermarketurilor (Carrefour şi Mega Image) iau locul unităţilor G'Market şi niciunul nu este la o prima astfel de mutare.
Mega Image a primit acordul Consiliului Concurenţei pentru preluarea a trei dintre unităţile G'market, reţea care urmează să iasă de pe piaţă. La rândul său, Carrefour deschide magazine în locul celor două unităţi G'market din Iaşi.
Astfel, Carrefour şi-a făcut intrarea pe segmentul supermarketurilor prin achiziţia, în schimbul sumei de 55 mil. euro, a lanţul de 21 de magazine Artima, pe care ulterior le-a rebranduit în Carrefour Express. Lanţul de supermarketuri Artima a fost creat însă de mai mulţi antreprenori români, printre care omul de afaceri Vlad Ardeleanu, în prezent director de achiziţii la Carrefour. În prezent Carrefour şi-a denumit toate cele 39 de supermarketuri pe care le deţine pe piaţa locală Carrefour Market, după ce a eliminat în urmă cu circa un an brandul Carrefour Express. Acesta a fost reintrodus recent pentru segmentul de convenience.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro