De ce isi face Popoviciu propria benzinarie in Baneasa
Dupa mai bine de un an si jumatate de liniste, macaralele vor incepe din nou sa se miste pe santierul proiectului Baneasa: un cinematograf multiplex cu sali 3D, un centru de divertisment si o benzinarie. Toate ar putea fi sub brandul Baneasa.
"Tocmai ma uitam pe variantele de tapiterii pentru scaune, dispunerea scaunelor pentru VIP, dimensiunile." Afirmatia lui Ali Ergün Ergen (foto), CEO Baneasa Developments, facuta imediat ce intra in micutul sau birou, neasteptat pentru seful unei companii care dezvolta un proiect pe un teren de peste 200 de hectare, vizeaza cea mai noua gaselnita a celui creditat ca fiind cel mai experimentat manager de centre comerciale din tara - o zona de distractii in-house.
Sau, cu alte cuvinte, 22 de milioane de euro investiti pentru a opera propriul cinema, sali de biliard si popice, dar si o benzinarie. O extindere care poate parea nefireasca pe timp de criza, cand cei mai multi consultanti recomanda concentrarea pe obiectul principal de activitate si externalizarea oricaror alte activitati. Dar Ergen are argumentele care au convins board-ul dezvoltatorului si, implicit, pe cel care controleaza intreg proiectul Baneasa, discretul om de afaceri Gabriel Popoviciu, care tocmai a finalizat tranzactia de vanzare a magazinului IKEA din Baneasa, o afacere din care a incasat circa 30 mil. euro, potrivit estimarilor Ziarului Financiar.
Posibilitatea de a face promotii incrucisate pentru cumparatorii din centrul comercial, faptul ca un operator de cinema international solicita in general ca pana la 80% din costurile de constructie sa fie acoperite de dezvoltator si traficul reprezentat de masinile care ocupa (fie si partial) zilnic cele 5.000 de locuri de parcare au determinat actionarii sa asculte propunerea lui Ergen, iar "rezultatele inregistrate in 2009 i-au convins sa continuam investitiile". Baneasa Shopping City a anuntat pentru anul trecut circa 10 de milioane de vizitatori, indicatorul urmand sa creasca cu 10% - 15% pe an dupa finalizarea cinematografului si a salilor de cinema.
"Vanzarile magazinelor s-au apropiat de 250 de milioane de euro (cat a fost estimarea initiala pentru primul an de functionare al centrului deschis in anul 2008 - n.red.). Dar trebuie sa tineti cont ca atunci cand am facut aceste proiectii nu era criza", adauga Ergen.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro