Banca Transilvania a lansat un card de credit pentru călătorii cu dobândă de 24% pe an

Autor: Razvan Muresan Postat la 09 decembrie 2014 965 afişări

Banca Transilvania, a treia bancă locală după active, a lansat un card de credit în parteneriat cu TAROM, Air France KLM şi FlyingBlue, cu dobândă de 24% pe an, prin care clienţii pot acumula mile la cumpărături pentru a achiziţiona ulterior bilete de avion.

Banca Transilvania a lansat un card de credit pentru călătorii cu dobândă de 24% pe an

 "Vrem să devenim un lider şi un trendsetter în zona cardurilor de credit. De aceea am lansat şi acest card bancar de călătorii", a declarat Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania.

Emiterea cardului de credit costă 50 sau 200 de lei, în funcţie de opţiunea clientului, Classic sau Premium, iar DAE (dobânda anuală efectivă) percepută de Banca Transilvania este de 24% pe an, după o perioadă de 55 de zile în care nu se percep dobânzi. Posesorii de carduri Visa plătesc anual 127 de milioane de euro pentru bilete de avion în România, potrivit informaţiilor transmise de Cătălin Creţu, directorul regional al Visa.

În prezent, programul de fidelizare FlyingBlue pentru zboruri frecvente al alianţei Skyteam, din care fac parte, printre alţii, TAROM şi Air France KLM, are 110.000 de membri în România.

Şeful Air France KLM România, Alexandru Dobrescu, a estimat că circa 5.000 de astfel de carduri vor fi emise în 2015.

Un zbor între Bucureşti şi Cluj Napoca, excluzând taxele de aeroport, costă 10.000 de mile, unul până la Paris 30.000 de mile, iar un zbor până la New York circa 50.000 de mile. Clienţii care optează pentru cardul Premium primesc două mile la fiecare patru lei cheltuiţi, astfel că pentru a câştiga un zbor între Bucureşti şi Cluj Napoca trebuie să cumpere cu cardul respectiv de 20.000 de lei (4.500 de euro), iar pentru a zbura gratuit între Bucureşti şi New York trebuie să plătească cu cardul produse şi servicii în valoare de 100.000 de lei (22.500 de euro). 

Banca Transilvania are o cotă de piaţă de 9,7% pe piaţa locală, cu 2,2 milioane de carduri active, dintre care 10% sunt carduri de credit. TAROM şi Air France KLM transportă anual în şi din România 2,1 milioane de pasageri şi, respectiv, 516.000 de pasageri.

În ianuarie 2014, Wizz Air şi Bancpost au lansat un card de credit similar cu dobândă de 31% pe an, cu scopul de a vinde 10.000 de carduri anual, obiectiv despre care oficialii băncii refuză să mai discute. "Politica noastră comercială nu ne permite să facem publice numărul sau volumele înregistrate pe cardurile Wizz Bancpost", a punctat Ileana Zamfir, şefa serviciului de comunicare corporativă a Bancpost.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
banca transilvania,
air france,
banca,
card,
dae
/analize/servicii-financiare/banca-transilvania-a-lansat-un-card-de-credit-pentru-calatorii-cu-dobanda-de-24-pe-an-13710137
13710137
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.