Printesa si majordomul
In oglinda usor aburita de nevoia de senzational a cotidianului "Daily Mirror", volumul "A Royal Duty" (cu titlul in versiunea romaneasca "Viata secreta a printesei Diana") a fost calificat drept cartea secolului.
- PRINTESA SI MAJORDOMUL
In oglinda usor aburita de nevoia de senzational a cotidianului "Daily Mirror", volumul "A Royal Duty" (cu titlul in versiunea romaneasca "Viata secreta a printesei Diana") a fost calificat drept cartea secolului. Cu majuscule si fara ezitari. Aceasta culegere de amintiri a fost scrisa de majordomul personal al printesei si a tinut saptamani la rand, in extrase, pagina intai a ziarelor de scandal din Marea Britanie, chiar inainte de lansarea oficiala pe piata, la sfarsitul anului trecut.
Realizand ca nu va face avere cu relatari anodine despre sfintenia defunctei, despre actele ei de caritate si despre devotiunea ei conjugala, Paul Burrell a inteles ca trebuie sa ofere destainuiri socante despre derapajale amoroase si ratacirile nu tocmai princiare. Ba mai mult, a promis ca detine materiale pentru inca alte cateva volume explozive. Pana una alta, singurul punct forte al cartii este constituit de o scrisoare-confesiune a Dianei, care marturiseste teama ei ca va fi asasinata. Ipoteza complotului din tunelul parizian Alma este, astfel, zgomotos relansata.
Paul Burrell, Viata secreta a printesei Diana, Editura Allfa, 2004, 432 pag.
- MANUALUL DE PUBLICITATE AUTOHTONA
Ultima aparitie de la editura comunicare.ro, "Introducere in publicitate" propune un manual de publicitate româneasca ce descrie acest domeniu atât ca industrie, cât si ca meserie. Dan Petre, specialist in stiintele comunicarii, si Mihaela Nicola, presedinte la Ogilvy Group, scriu despre reinventarea industriei publicitare si a comunicarii de marketing in România. Extrem de util este capitolul de delimitari conceptuale, care elimina din start confuziile, frecvente la noi, unde toata lumea se pricepe la fotbal si la reclame. Mai atrag atentia referirile succinte la publicitatea româneasca din perioada interbelica, precum si scurta trecere in revista a primelor agentii aparute la inceputul anilor 90, dupa o lunga perioada de restrictii comuniste.
Introducere in publicitate, de Dan Petre si Mihaela Nicola, editura comunicare.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro