Asistent de shopping
Orice cumparator, aflat in fata unui stand plin de produse, are cel putin cateva secunde de ezitare (in cazul cumparatoarelor, secundele se pot transforma in ore, ar spune gurile rele). O rezolvare mai rapida a dilemelor de shopping, unde adesea este nevoie de o a doua opinie, poate veni de la telefonul mobil.
Orice cumparator, aflat in fata unui stand plin de produse, are cel putin cateva secunde de ezitare (in cazul cumparatoarelor, secundele se pot transforma in ore, ar spune gurile rele). O rezolvare mai rapida a dilemelor de shopping, unde adesea este nevoie de o a doua opinie, poate veni de la telefonul mobil.
Mai exact, tot ce trebuie sa faca utilizatorul este sa fotografieze codul de bare al produsului care il intereseaza si sa trimita poza de pe mobil, prin Internet, catre serverul Toshiba. Acolo exista o baza de date in care produsele sunt asociate cu codurile de bare si astfel, tehnologia determina care este produsul pe care il cautati. De aici, Toshiba va efectua o cautare online prin aproximativ 100 de bloguri (jurnale personalizate online) pentru a gasi informatii despre produs.
Toate acestea se petrec in doar 10 secunde, dupa care utilizatorul primeste raspuns, tot pe telefonul mobil, daca parerea generala pe blogurile respectiva este foarte buna, buna sau proasta. Tehnologia Toshiba poate determina acest lucru in urma cautarilor prin blog-uri dupa cuvinte cu conotatie pozitiva sau negativa de genul "bun", "util" sau "ineficient", asociate cu numele produsului respectiv.
Pe mobil vor fi trimise in plus link-uri catre cele mai frecvent vizitate blog-uri unde au fost gasite detalii despre eventuala achizitie, permitandu-le cumparatorilor sa afle mai multe amanunte, daca sunt interesati. Evident, nu trebuie uitat ca informatiile despre produse trebuie luate cu un grad de scepticism. Totusi, specialistii Toshiba sustin ca vor cauta numai in bloguri cu un numar mare de utilizatori, excluzandu-le pe cele indoielnice. Serviciul va debuta pe piata japoneza in martie, iar compania are in plan sa-l puna si la dispozitia utilizatorilor din alte tari pana in aprilie anul viitor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro