CIEL România - Roboţi în mijlocul proceselor de business
Prin acest proiect, CIEL România a adus tehnologia RPA (robotic process automation) la îndemâna antreprenorilor.
Descrierea inovaţiei:
Potrivit reprezentanţilor CIEL, România are potenţialul de a avea cel mai modern şi tehnologizat mediu de afaceri din Europa. „Avem toate premisele pentru acest lucru: cel mai bun internet, super talente la programare pe limbajele cele mai moderne.
Momentan însă, trecem printr-o criză de resurse umane, care se datorează diferenţei dintre viteza schimbărilor tehnologice şi viteza cu care momentan afacerile din România le adoptă şi implementează. Cu alte cuvinte, antreprenorii vor să schimbe lucrurile mai rapid, dar cu resursele pe care le au deja. Vedem des acest tablou în afacerile care vor să facă pasul următor, să scaleze şi să crească”, spune Roxana Epure, coproprietar, CIEL România.
Lipsa aceasta poate fi acoperită de tehnologie, care poate prelua sarcini repetitive şi le poate face în locul angajaţilor, un răspuns al CIEL România la această soluţie fiind „roboţi în mijlocul proceselor de business”. „Am integrat tehnologia UiPath, pe care construim procese robotizate, adaptate businessurilor clienţilor noştri.
Prin toate tehnologiile pe care le folosim: automatizări, tehnologii de recunoastere optică sau RPA (robotic process automation), degrevăm echipele operaţionale de o parte din muncă, pentru ca acestea să poată să acorde atenţia şi timpul necesar pentru a implementa succesul, aşa cum îl desenează business ownerul, pentru ca aceste echipe să se ocupe mai mai mult de clienţi decât de taskuri care «trebuie făcute»”.
Elementul de noutate:
Pentru a evita distrugerea creativităţii şi a entuziasmului, compania automatizează cât mai mult din taskurile repetitive pentru clienţi.
Efectele inovaţiei:
Un procent de la 40% până la 60% din timpul folosit de fiecare angajat poate fi economisit. „Imaginaţi-vă un angajat care introduce documente, extrase bancare, taskuri care îi ocupă undeva la 50% din timpul lui. Costul de timp este mare. Acum imaginaţi-vă că softul poate prelua introducerea datelor şi angajatul dvs mai are doar o verificare de făcut. Apoi, datele se duc direct în contabilitate şi că la rândul lui, contabilul nu mai consumă acel timp şi în schimb, face verificări şi se joacă cu cifre şi analize pentru a putea să vă îndrume să luaţi decizii profitabile pentru organizaţie. Acesta este viitorul. Să lăsăm roboţii să ne ajute, ca să nu devenim roboţi”, adaugă Roxana Epure.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro