Conduce, dar nu convinge
Google si-a marit cota pe piata cautarilor pe Internet, luand si mai mult avans in fata competitorilor. Totusi, actiunile companiei s-au dovedit fragile, scazand cu 15 procente la inceputul lui ianuarie si cu alte sapte procente la sfarsitul lui februarie. Motivul principal: oficialii Google au admis ca ritmul de crestere se incetineste, din cauza faptului ca business-ul se bazeaza prea mult pe veniturile din publicitate (98% din total).
Companie | Ianuarie 2005 | Ianuarie 2006 |
| 35,4% | 41,4% |
Yahoo! | 31,8% | 28,7% |
MSN (Microsoft) | 16% | 13,7% |
Time Warner | 9,6% | 7,9% |
Ask.com | 5,1% | 5,6% |
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro