Service IT la domiciliu
Aproape oricine isi poate repara computerul fara sa fie macar nevoie sa iasa din casa. Cel putin asa sustine o companie care ofera consultanta online pentru majoritatea problemelor legate de computere.
“Accesul la internet a marit numarul problemelor care pot interveni in momentul utilizarii calculatorului si am considerat ca un astfel de site, care sa ofere consultanta IT gratuita si in timp real, nu prin e-mail, ar fi foarte util” , spune Remus Marin, administratorul intrebi.ro.
Site-ul, care in acest moment numara aproximativ 6.000 de vizitatori unici pe luna si in jur de 20.000 de accesari, ofera suport pentru tot ceea ce tine de utilizarea calculatorului. “Orice problema care poate aparea, fie ca este vorba despre instalarea unei componente sau a unei aplicatii software, despre stergerea virusilor sau configurarea unei conexiuni la internet, poate fi discutata cu unul dintre cei cinci operatori ai nostri, intr-o zi fiind rezolvate in jur de 150 de asemenea probleme”, mai spune Marin.
Serviciul poate fi accesat de orice persoana cu acces la internet, conditie care ar putea deveni totusi un inconvenient atunci cand computerul nu functioneaza, iar utilizatorul nu are la indemana o alta metoda de a naviga online. Odata ce apasa butonul de conectare cu un operator si isi descriu pe scurt problema, utilizatorii sunt preluati in cateva secunde de un specialist IT cu care pot discuta in detaliu. Insa mai mult de un sfert dintre cei care folosesc intrebi.ro pentru a-si rezolva problemele cu computerul prefera mai degraba sa arate operatorului problema, decat sa o explice. Astfel, prin optiunea “share screen”, specialistul se poate conecta direct la computerul utilizatorului si rezolva problema mai rapid, fara sa mai fie nevoie sa dea indicatii clientului. Iar in cazul in care este vorba despre o problema de hardware, care nu poate fi rezolvata strict in urma discutiei cu operatorul, utilizatorii sunt indrumati catre un service specializat.
In ce priveste bugetul alocat pentru dezvoltarea serviciului, Remus Marin afirma ca investitia initiala a fost destul de mica. “Pe de alta parte, nici veniturile nu sunt foarte mari, dar urmarim sa mentinem acest serviciu gratuit, bazandu-ne mai degraba pe incasarile din publicitatea online”, sustine Marin.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro