Dioptriile unei preluari
Aceasta preluare adauga un nou brand de nisa puternic la bogatul portofoliul al companiei cu sediul in Milano, in care se regasesc nume ca Ray-Ban sau Burberry, Prada si Ralph Lauren. Ambasadori ai ochelarilor Oakley au fost de-a lungul timpului Lance Armstrong, Annika Sorenstam si alti atleti de prim rang. Luxottica detine peste 5.800 de magazine de optica in America de Nord, zona Asia-Pacific, China si Europa, printre care lanturile de magazine LensCrafters, Pearle Vision si lanturile Sunglass Hut, iar anul trecut compania a inregistrat vanzari in valoare de peste sase miliarde de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro