Fitness de cartier? De ce nu!
Nu este un concept anticriza, puncteaza Mikael Fredholm, vicepresedinte al World Class International. Este planul nostru de dezvoltare. Doar ca asa s-a potrivit.
Un club "foarte mare", cu o capacitate de 5.000 de persoane si o suprafata de 2.600 de metri patrati, care are nevoie de o investitie de 3 milioane de euro si pentru care se vor vinde abonamente lunare de 40-50 de euro. Este noua reteta pe care Mikael Fredholm, vicepresedinte al World Class International, o pregateste pentru cartierul bucurestean Titan.
Dupa cinci ani de operare exclusiv in zone centrale si in hoteluri de cinci stele, cu abonamente anuale situate intre 1.200 si 1.700 de euro pe an (intre 100 si 140 de euro pe luna), care vizau piata premium, World Class face pasul catre clasa mediu-premium prin investitia din Titan. Noul club va avea un alt nume, ce nu a fost inca stabilit, insa va face parte din seria de cluburi World Class. "Vom lansa un nou brand, iar clubul va fi numit cu numele brandului, urmat de by World Class", explica Mikael Fredholm, precizand ca, la fel ca si celelalte cluburi din retea, va fi dotat cu piscina, studiouri de aerobic si spinning, sala de fitness, zona de relaxare si de asemenea cu o terasa pe acoperisul cladirii, terasa ce va fi utilizata pentru organizarea de evenimente. Diferenta fata de cluburile premium va fi lipsa serviciilor spa (masaje sau tratamente faciale).
Mikael Fredholm tine mult la explicatia ca aceasta investitie si strategia de a merge catre clasa medie nu sunt parte a unui plan anticriza, ci fac parte din strategia de dezvoltare a companiei pe termen lung. Planul este ca grupul sa testeze conceptul, iar daca acesta va prinde, vor fi deschise alte cluburi, inclusiv in afara Bucurestiului.
In sprijinul argumentului ca nu este un plan anticriza sta chiar momentul cand a venit ideea acestui club: "Contractul pentru acest club l-am semnat in urma cu doi ani, iar decizia am luat-o inainte de izbucnirea crizei. in prezent noi avem cluburi de fitness ce se adreseaza doar segmentului premium. Piata este insa foarte mare si de aceea trebuie sa acoperim si segmentul persoanelor cu venituri medii".
Faptul ca Romania este o piata foarte mare a fost si motivul venirii companiei in Romania, in 2004, intr-un moment in care serviciile de intretinere locale erau la inceput. Grupul a decis sa vina in Romania la cererea Strabag, dezvoltatorul hotelului Marriott. "Ei ne-au intrebat atunci daca nu dorim sa deschidem o sala de fitness in incinta hotelului. La momentul respectiv noi nu vizam piata din Romania", explica Mikael Fredholm, precizand ca la acel moment compania era deja prezenta pe alte piete din regiune, precum Polonia si Cehia.
Acela a fost si momentul cand Mikael Fredholm s-a alaturat companiei, dupa ce anterior lucrase timp de patru ani pentru o firma de investitii, pentru care trebuia sa calatoreasca 250 de zile pe an, in special in SUA, China si Orientul Mijlociu: "Ma saturasem sa calatoresc, sa fiu tot timpul in avioane si aeroporturi. M-am intalnit cu proprietarul World Class care mi-a oferit un job in cadrul companiei si mi-a propus sa vin in Romania. Cand am venit nu exista decat un club, cel din cadrul Marriott, iar cel din cadrul hotelului Radisson SAS era in constructie. Hotelul era atunci la randul sau doar un schelet".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro