29 MARTIE 2006 TRANZACTIA TERAPIA-RANBAXY 270 MIL. EURO
Ranbaxy Laboratories, cel mai mare producator de medicamente generice din
Terapia
ANUL INFIINTARII: 1921
REZULTATE FINANCIARE: Anul trecut, Terapia a avut o cifra de afaceri de 67 mil. euro, din care aproape 10 mil. euro exporturi.
ESTIMARI: Pentru acest an, Terapia si-a propus depasirea pragului de 100 mil. $ (circa 85 mil. euro). Din combinarea afacerilor fabricii clujene cu cele ale Ranbaxy, oficialii estimeaza vanzari de aproape 110 mil. euro in 2006.
ANGAJATI: 950
PRODUSE: Cel mai cunoscut brand al Terapia este Faringosept. Compania mai fabrica alte 156 de produse si este cel mai mare exportator de medicamente din
EXTINDERE: A cumparat in vara anului trecut doua firme - Pharmaplant si Promedic.
PLUS: Este singurul producator roman care are centru de studii de bioechivalenta (care atesta ca un medicament generic are aceleasi efecte ca si produsul original, fara de care un medicament nu poate fi introdus pe piata UE).
Ranbaxy
ANUL INFIINTARII: 1961
REZULTATE FINANCIARE: In 2005, Ranbaxy a realizat vanzari de 1,18 mld. $, din care 25% in
ESTIMARI: Este in primii zece producatori mondiali de generice si si-a propus ca, pana in 2012, sa intre in top 5, cu vanzari de 5 mld. $.
EXTINDERE: Strategia de dezvoltare presupune atat cresterea organica, in special pe piata SUA si pe cateva piete emergente, cat si prin achizitii. Preluarile joaca un rol cheie in strategia Ranbaxy, mai ales cand pot consolida o pozitie deja solida pe o anumita piata.
ANGAJATI: 9.000
PRODUCTIE: Compania indiana are capacitati de productie in sapte tari, iar produsele sale sunt comercializate in 125 de tari.
IN
Strategia
INTEGRARE: Din reunirea operatiunilor Ranbaxy cu ale Terapia va rezulta cea mai mare forta de vanzare din domeniul farmaceutic din
HUB REGIONAL: Terapia va fi o platforma pentru intrarea Ranbaxy pe pietele regionale si pe cele europene. Terapia are un departament de inregistrare a produselor foarte bine pus la punct.
SINERGII: Reprezentantii producatorilor sustin ca se vor realiza economii de costuri (in utilizarea capacitatilor de productie, achizitia de materii prime, studii de bioechivalenta), dar si cresteri ale veniturilor (prin accesul produselor Terapia la reteaua Ranbaxy, combinarea fortei de vanzari si introducerea pe piata romaneasca a mai multor medicamente Ranbaxy).
PIATA AUTOHTONA: Piata romaneasca are una dintre cele mai ridicate cresteri din Europa, iar Ranbaxy isi propune sa devina numarul unu in
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro