Vanzarile G’Market din 2009 au fost cu 45% mai mici decat in 2008
Reteaua de supermarketuri G’Market, operata de turcii de la Anchor Mall, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 29 de milioane de euro, cu circa 45% mai putin decat in 2008, cand cifra de afaceri a fost de peste 52 de milioane de euro.
In 2009 si pierderile inregistrate de companie s-au adancit, crescand cu peste 100%: daca in 2008 pierderile erau de circa 1,5 milioane de euro, anul trecut au deparit 3,6 milioane de euro.
Lantul G'Market are acum la sase spatii, conform informatiilor listate pe site-ul companiei, din care trei in Bucuresti, doua la Iasi si unul in Focsani.
Pe piata romaneasca, cele mai mari retele de supermarketuri sunt operate de Carrefour (Carrefour Market), Billa si Mega Image.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro